Translate

24 november, 2016

INGRID 2.0, YOLANDI AND SQUASH THOSE EMOTIONS

Nere i Portugal kom mitt rätta jag fram, vi kallade henne för Ingrid 2.0 till en början. Ingrid 2.0 försvann aldrig, det är nästa version av mig själv, en utvecklad, gladare och roligare version. En version jag föredrar att vara.

Under mina veckor i Portugal fick jag många fina komplimanger, här är tre stycken:
There's something with your eyes.
You got me.
Look at that Swedish smile.

Tre olika människor sa detta till mig. Så öppet, vänligt och fint.
Jag stod ut ur folkmassorna, människor stoppade mig längs gator och sa att jag har samma frisyr som Yolandi i Die Antwoord.

Dagen jag åkte sa Kaitlyn att ibland möter man människor som är precis som sina kompisar därhemma. Och ibland möter man människor som inte är som någon annan du någonsin träffat. Jag var det sistnämnda. Detta gjorde mig så otroligt glad för keep in mind att under hela min tid i Portugal har vi skojat om att Kaitlyn har ett hjärta av sten. För hon avskyr att mysa eller kramas, därav hjärtat av sten.

Kailtyn har även sagt:
Squash those emotions like they are ants.


Kaitlyn håller på att blogga vecka för vecka om sin tid i Portugal. Jag dök upp i hennes andra vecka och såhär skriver hon:
His leaving certainly left a hole in the gang that we declared would be impossible to fill… along came Ingrid: bubbly, emotional, excitable Ingrid. Worlds apart in personality (and gender) from Victor… Ingrid was one beautiful addition and would be sticking with me at Amar for the rest of the season.

Jag dyker upp i både vecka sex:
https://pennilesstravels.com/2016/11/18/week-6-ingrid-2-0-and-hip-hop-jesus/

Och i vecka åtta, som var min sista vecka i Portugal:
https://pennilesstravels.com/2016/11/20/week-8-red-wine-and-wind-down/

Hon har en given plats i mitt hjärta.




1 kommentar:

emma sa...

Älskar Portugal. Blir du kvar till sommaren?