Translate

20 november, 2016

ATT KOLLA PÅ KONST PÅ LOUISIANA, VI OCH HAVET, KENT OCH JORDAN CATALANO

Idag ska vi se vad jag har gjort på sistone endast med bilder från mobilen. Det blir kul, häng med!


 Jag och tre vänner åkte till Louisiana och kollade på konst. Supertrevligt. Har ni inte varit på Louisiana så rekommenderar jag det starkt!
 Jag har såklart gått otaligt många promenader längs vattnet och kollat på Öresund.
 Och helst vid solnedgång.
 Jag och Dennis på en av våra kaffepromenader.
Mini peelers, på tok för små för surf men mitt hjärta dunkade lite extra av dem.
 En peppande selfie i tvättstugan en tidig morgon.
 Jag och min bättre hälft var på Österlen med våra föräldrar för att hänga på spa. Här vid Ales stenar.
 Som ni ser, vi älskar havet, hon och jag.
 Mera hav, utsikt och äventyr.
 Vi svängde förbi Sandhammaren också, så maffigt.
 Det blev äntligen den 11 november och det var dags för Kent i Malmö.
 Dagen därpå fick jag umgås med denna godingen. Här kollar han hur det går med min skäggväxt.
 Hela gänget, syskon, Einar+föräldrar på promenad. Vilken squad huh.
 Kolla bara, vilken kväll.
 Jag var totally over Jordan Catalano en dag. Som man kan vara sisådär i mitten av november.
Häromdagen funderade jag mycket på mål, hälsa och livet, och längtade förstås efter att få hoppa i våtdräkten och surfa igen.

Inga kommentarer: