Translate

06 december, 2016

EN GLÄDJANDE JAG-LISTA

Hej hörni!
Då var det dags för mig att svara på denna listan som har figurerat i bloggvärlden ett tag.

Jag måste
dricka kaffe varje dag, träna och träffa människor.


Jag imponeras av
Människor som har förstått hur viktigt det är att hälsa, skratta, dansa, le och prata.

Jag längtar efter
Att dra på mig våtdräkten, ta första stegen ut i vattnet, känna hur kallt det är och sedan slänga mig på brädan, börja paddla och ta mig ut till lineupen.
Att kunna vara fokuserad, att inte ständigt vilja snabba mig genom saker och ting, det är något jag jobbar på.


Jag inspireras av
Alla inspirerande kvinnor. Så starka och grymma vi är.

Jag drömmer om
Trygghet, vågor och surf.
Och att få ligga på en gräsmatta med min tvilling och kolla på molnen.
Gå promenader i solnedgångar och dricka kaffe med Dennis.


Jag lyssnar på
Bara musik för tillfället.
På en spellista som jag har döpt till Livet, Ingan, Livet. Där har jag börjat processen att samla all peppig musik jag vet.
Musik som säger att allt blir bra, du är grym och fortsätt framåt.


Jag googlar på
Senaste var det Elizabeth II då jag har kollat på The Crown.

Jag är peppad på

Att det snart är jul, Star Wars och inför framtiden.
Att jag har två avsnitt kvar av Gilmore Girls och att jag och Emma sakta tar oss igenom dem, så njutningsfullt.


Jag tipsar om

Ghost b.c - Bible som just nu är den bästa låten jag vet. Älskar Ghost och sörjer att de bara ska spela i Stockholm nästa år.

Inga kommentarer: