Translate

31 januari, 2016

THE BEST OF JANUARY

Det bästa som hänt i januari:

- Jag har briljerat i Avalon på luncherna.

- Var och såg Billie the vision and the dancers och det var som för en herrans många år sedan. Helt fantastiskt! Fick höra mina favoriter, Summercat, I'm Pablo och Nightmares.

- Att Karin nyligen såg avsnittet Thanksgiving IV av New Girl. Även kallat Bangsgiving. OBS, chans till så mycket skratt att du kan få magont.

- En dam halkade när det var som mest förrädiskt. Jag hjälpte henne upp och kollade så allt var bra, det var det.

- De eurodisco- och 90-talsdagar som tagit plats på kontoret som resulterar i både spontandans och att vi alla sjunger med.

- Att det var så dimmigt en helg att färjorna fick använda mistlurarna 24/7 typ fyra gånger i timmen.

- Gratis kaffe när man behöver det som mest. Som i kön in till Louisiana.

- Jag såg den brittiska filmen Pride och den var så bra. Vissa filmtrailers sätter sig direkt på rätt ställe.

- Nytt och större köksbord. Mycket plats för mig att bre ut mina grejer på.

- Tulpaner finns numera alltid hemma hos mig. Bästa uppiggningen nu, särskilt när vi går mot deras prime time: våren.

- Markus Krunegård har hälsat på igen. Han är så bra.

- Alla oändliga skratt så fort vi pratar om Leif GW Persson.

- Att någon på kontoret började göra faceswaps och att det är så himla vulgärt och sanslöst roligt.

- Firade Malin på fancy restaurang och fick ett sinnessjukt kvitto som vi gapskrattade åt. Det var helt fel summa.

- All träning och pepp jag haft över det. Allt från funktionell träning till yoga. Träningsvärk i fyra dagar till bara lite lätt värk i kroppen.

Detta är några av mina godingar från månaden som går mot sitt slut. Just nu längtar jag efter att tiden ska gå, att diverse sår ska läka och att det kan bli vårigt ute nu. För det skulle vara så himla trevligt om det blev det.

Inga kommentarer: