Translate

24 januari, 2016

365 BILDER PÅ ETT ÅR, JUNI

Då var det dags att visa maj månad från 2014 då jag fotograferade en bild varje dag.


Billie the vision and the dancers spelade och jag var där. Jag fikade och jag lagade en god fin gazpacho till familjen.

Jag gjorde ravioli för första gången med spenat och getostfyllning, det var så himla gott. Andra bilden är utsikten som min farmor hade. Jag var på Hyper Island och lyssnade på presentationer.

Huset var så jädra fint. Jag och Karin firade Amanda på hennes födelsedag. Och jag var uppe vid fyra på morgonkvisten och fotograferade light longing.

Vi grillade och jag plåtade utsikten.

Jag hittade ett fantastiskt hus med en ännu mer fantastisk grönbeklädnad. Jag skördade vår första rädisa.

Film och vinkväll. Den andra bilden är från en natt.

Jag var en runda i Karlshamn. Vi tränade Backyard training. Jag vaknade med grym träningsvärk. Och jag lyckades hyvla fram denna filuren.

Spelade mycket Settlers of Catan och plåtade utsikten.

Ticket to ride och cloudmania.

Cloudmania och stulen fläder som ska bli saft.


Jag longboardade till jobbet. Karin och jag åt falafelrulle och vi åkte till Kristianopel och njöt.
Avslutade juni med utsikten och att se på film.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag är fortfarande så impad över att du rott i land det här projektet. Måste vara så mäktigt att ha ett helt år i bilder på det sättet. Någon gång ska jag också lyckas!