Translate

15 augusti, 2015

365 BILDER PÅ ETT ÅR, FEBRUARI

Här kommer februari i mitt projekt som jag gjorde förra året.

Jag åt som sagt en hel del äppelmuffins, speciellt med Karin. Jag tog också selfies i februari.

Jag blev totalt fascinerad över hur vackert is kan vara. Jag återvände till i Gamleby och hängde där ett tag.

En middag då vi återförenades i Gamleby efter åtta månaders praktik. Jag rockade min rock.

Jag var påväg hem till Karlskrona och tog en selfie medan jag väntade på bussen. Jag var redo att träna i mina nya schysta träningsbyxor.

Jag kunde inte få nog av solnedgångar, moln och hav. Jobbade med mitt examensarbete.

Invigde jäskorgen och gjorde ett grytbröd. Tog mängder med promenader.

Soluppgång från mitt fönster och en selfie.

Jag gjorde dumplings för första gången och de blev så bra! Amanda, Karin och jag var på bio en söndag, vi såg Robocop och dreglade över Joel Kinnaman.

Soluppgång och det fantastiska blåa.

Jobb samtidigt som det var hockey på gång. Naturen är fantastisk.

Jag drack min favoritcider och drömde mig till Hossegor och vågsurf. Köpte nya träningsskor och tränade mer än någonsin.

Hav och hav igen.

Mådde otroligt dåligt och behövde bara sitta och gunga. Hav igen, väldigt meditativt.

Hav och min favoritbro. Jag bakade något med citron så resultatet måste ha varit gott, för citron är så rackarns gott.

3 kommentarer:

ISA sa...

din utsikt är ju helt makalös! tänk att ha den vyn varje morgon va :D

TUVA ALICIA sa...

Att kolla tillbaka på gamla bilder kan vara bland det roligaste!! Blir sugen på att göra det nu, haha

Sandra sa...

Men åh vilka härliga bilder och selfien på dig var superfin!