Translate

30 juli, 2015

365 BILDER PÅ ETT ÅR, JANUARI

Efter nyårsafton 2013 bestämde jag mig för att under 2014 ta ett kort varje dag.
Jag kände att jag inte fotograferade lika mycket som vanligt och jag ville hitta tillbaka dit.
Så jag bestämde mig för att jag bara fick fotografera med min mobil och att jag var tvungen att lägga upp bilderna på min Instagram. Jag heter Ingbergman på Instagram.

Så nu kickar jag igång med att visa mina bilder från projektet. Här kommer januari.
Som ni kan se så var det inte mycket snö i början av januari.


Däremot var det väldigt ofta dimma, vilket jag tycker är vackert. Jag åt också väldigt många äppelmuffins.


Var lycklig över den fina gråskalan som staden var insvept i och kollade på Sherlock.


Bakade fröknäckebröd och gick upp tidigt för att kolla på himlen.


Promenerade i mina fräsiga rosa skor och letade efter fina moln över grannskapet.


Åt en god LCHF-pizza. Jag var uppe vid Bryggareberget och kollade på vyn över Karlskrona.


Köpte mig en jäskorg och var brunett.


Sydde om tröjor till linnen och luktade på tulpaner.


Lite vinterväder blev det och jag såg Royal Republic för första gången.


Ledigheten över jul var slut och jag satte mig på ett flygplan upp till Stockholm.


Hängde med min bästa vän Kajsa, vi åkte stjärtlapp.


Jag kollade på film med min kombo och drack öl med gänget.


Gick på restaurang med två bra brudar. Hängde en del på Fotografiska.


Njöt av blå himmel och speglingar i vattnet. Sista veckan i studion förevigades.


Åkte ner till Kallefornia igen, åt bovetegröt och njöt av ett fantastiskt snölandskap.

1 kommentar:

Sandra sa...

Vilket roligt projekt! Önskar att jag kunde vara så commited till något sånt.